Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozhodování uživatelů a paradox volby v prostředí WWW
Smolík, Jakub ; Malačka, Ondřej (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou teorie rozhodování uživatelů v prostředí WWW. Proto je v ní rozebrána teorie zabývající se jevy jako paradox volby, kde se poté zaměřuje především na pojem použitelnosti aplikací. Na základě teorie se práce zabývá výběrem, přepracováním a testováním konkrétní webové aplikace s ohledem na použitelnost. Dále jsou v práci rozebrány metodologie, postupy, výsledky měření i závěry z testování. Na jejich základě byla stanovena obecná doporučení pro tvůrce aplikací v prostředí WWW, která mohou pomoci při návrhu použitelnějších systémů.
Webová aplikace pro sestavování menu restaurace
Ryšavý, Tomáš ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je značně zjednodušit proces tvorby denních menu vytvářených v restauračních zařízeních. Zvolený problém jsem vyřešil vytvořením webové aplikace SimpleMenu.cz . Aplikace umožňuje pohodlný import seznamu jídel, ze kterého poté pomocí přetažení jídel (drag and drop) lze jednoduše sestavit denní menu. To je poté možné exportovat do předem připravených šablon nebo formátu XML. Šablony jsou jednoduše formátovatelné ve Wordu. Při generování se využívá speciálních značek v dokumentech. Výsledku bylo dosaženo pomocí PHP frameworku Symfony. Funkcionalita rozhraní je zejména realizována v JavaScriptu. Vzhled byl navržen s využitím Bootswatch, nadstavby CSS frameworku Bootrap. Ke generování dokumentů se využívá PHP knihovny PHPword. Velmi důležitým faktorem při vývoji byla úzká spolupráce s uživateli, která pomohla iterativnímu vývoji vzhledu a funkčnosti aplikace. V této práci jsem vytvořil webovou aplikaci, která aktuálně šetří čas a nervy v brněnské restauraci Padagali. Přínosem je tedy nástroj, který je univerzálním řešením sestavení a exportu denních menu v restauracích.
Web FIT
Čepa, Marián ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést redesign webových stránek Fakulty informačních technologií VUT v Brně na základě analýzy a uživatelského testování současného webu. Teoretická část pojednává o iterativním vývoji uživatelských rozhraní (UI), uživatelsky orientovaném návrhu a základních principech návrhu uživatelské zkušenosti. Práce se taktéž věnuje možnostem analýzy a uživatelského testování UI. Výstupem práce je analýza a uživatelské testování současného webu a následný design nového webu FIT založený na pravidelném uživatelském testování.
Uživatelské rozhraní informačního systému FIT
Vyroubal, Marek ; Kodym, Oldřich (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést návrh a tvorbu uživatelského rozhraní (UI) informačního systému Fakulty informačních technologií VUT v Brně založený na analýze a uživatelském testování současného UI. Teoretická část pojednává o procesu tvorby webového rozhraní, uživatelsky zaměřeném návrhu, základních metodách návrhu uživatelského prožitku a o uživatelském testování UI. Práce se také zabývá implementací webového UI neboli webovým frontendem. Výstupem práce je uživatelský výzkum, následný návrh a implementace nového rozhraní informačního systému FIT na základě uživatelského testování současného informačního systému. 
Prvouživatelské testování UX
Kalabusová, Kateřina ; Matoušek, Radomil (oponent) ; Šoustek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována prvouživatelskému testováním webové aplikace firmy ALVAO, s.r.o. V teorii jsou shrnuty poznatky testování uživatelského zážitku neboli UX. Je zde uvedena teorie prvouživatelského testování, tak i tvorba globálních a „task“ scénářů. V praktické části je provedeno samotné testování pro fiktivní firmu. Největší pozornost je věnována testování s testovacími subjekty. Z výsledného testování bylo provedeno vyhodnocení a návrhy na zlepšení aplikace.
Application for Modern Sports Training Utilising the Sensory Data and Positional System
Ondruch, Jan ; Tomešek, Jan (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The thesis deals with the creation of a web application for modern sports training. The application uses positional data and heart rate data from a real-time locating system. The main goal is to design and create a system that processes these data in real time and allows coaches to visualize and manage them. The introductory part summarizes the basic principles of creation of a user interface, it also deals with research methods for collection of user requirements. The following text describes how to design and create web applications. Afterwards, the thesis examines testing of web application design. The practical part consists of exploration of the positional system, collection of end-user requirements, design of the application user interface, its implementation and subsequent testing. The work is concluded by evaluating the system together with ideas for its future expansion.
Webová aplikace pro mapování longboardových tras
Jedlička, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Bambušek, David (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit webovou aplikaci s databází longboardových tras, která umožní uživatelům nalézt nejbližší místa vhodná k provozování tohoto sportu, či přidat na mapu vlastní trasu s popisem. Pro zobrazení mapy a jednotlivých tras je využit framework Google Maps API.
Webová aplikace pro snadnou správu dedlajnů
Šmajzrová, Kateřina ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce řeší vytváření webové aplikace, která umožňuje jednomu správci snadnou správu jeho úkolů, které zadává svým spolupracovníkům či studentům. V následujícím textu je mimo jiné popsán návrh uživatelského rozhraní i databáze. Zvolený problém jsem vyřešila pomocí PHP frameworku Symfony, několik skriptů je napsáno v Javascriptu, k návrhu vzhledu byl využit CSS framework Bootstrap. Důležitou součástí této práce je uživatelské testování, data byla získávána především přes dotazníky, případně osobní konzultací, a výsledky jsou zde podrobně zpracovány. Po každé fázi testování došlo na základě získaných poznatků k vylepšení stávající verze, odstranění chyb a zpřehlednění uživatelského rozhraní. Hlavním přínosem aplikace je zjednodušení zadávání úkolů pro větší skupiny lidí, využijí ji třeba učitelé nebo vedoucí na táborech. Poskytne zadavateli úkolu rychlý přehled, kdo již dané zadání splnil, kdo ne a zda všichni dodrželi zadaný termín.
Mobilní aplikace pro sledování stavu komponent jízdního kola
Kotoun, Josef ; Kapinus, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace, která umožňuje sledovat stav komponent jízdního kola.  Aplikace je implementována v Reactu Native, pro uchování dat a autentizaci je využito služeb Firebase. Výsledné řešení poskytuje uživateli možnost zaznamenávání počtu najetých kilometrů a času v provozu u jednotlivých komponent i kol a zaznamenávání stavu opotřebení a provedených servisních úkonů u komponent. Najeté kilometry a čas v provozu jsou získávány ze záznamů o jízdách na kolech, které je uživateli umožněno zadávat ručně pomocí formuláře, nebo je synchronizovat se svým Strava účtem.  Výsledná aplikace je k dispozici na Google Play pod názvem Bike Components Manager.
Správa času - Android app s filosofií First-Things-First (S. Covey)
Sladeček, Martin ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a implementace mobilní aplikace pro správu času pro Android. Vychází z filosofie First Things First od Stephena Coveye. Snahou je navrhnout aplikaci, která pokryje co možná největší počet zařízení jako jsou mobilní telefony, tablety či hodinky. Součástí práce je i monitorování chování uživatelů v aplikaci, na základě čehož dochází k úpravám uživatelského rozhraní, opravám chyb a přidávání nových funkcí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.